• Breaking News

    Indonesia Education Supplies & Technology Virtual Expo - 20-22 Nov 2020

    Indonesia Education Supplies & Technology Virtual Expo




    Place of Event : Online
    Category : 
    Industrial Exhibition
    Date : 20 Nov 2020 - 22 Nov 2020
    Description :

    Indonesia Education Supplies and Technology Indonesia (IESTEC) Virtual Expo aims to bridge the gap between global suppliers and solutions provider and the Indonesian Education Industry across the country. Using a virtual exhibition platform, IESTEC can reach targeted buyers with no barriers of time and space.

    Exhibitors can showcase their products and services with ease, and conduct face to face consultation on the platform. In this pandemic situation, this event is more helpful than ever to assist suppliers around the world to reach out to the Indonesian market

    Supported by the Ministry of Education and Culture of Indonesia, and institutions in the Indonesian Education Industry, ESTEC Virtual Expo aims to invite 200 global suppliers, and attract over 5,000 potential buyers across Indonesia in this 3-days event.

    Inviting all education suppliers and technological solutions provider such as, but not limited to educational content and teaching materials, educational equipment/hardware, school operations systems/solutions, school and buildings security, services and equipment, language content and systems, educational tours and travel, STEM, online learning solutions, electronics and software, certifications and training, arts and crafts.

    Inviting buyers across Indonesia such as, but not limited to distributors and marketing agents, school administrators, procurement officers, teachers, professors and owners (from schools and universities/colleges), Government departments and officials, education centres, IT/network suppliers, electronic suppliers and importers.

    _______________________________________________________

    Indonesia Education Supplies and Technology Indonesia (IESTEC) Virtual Expo bertujuan untuk menjembatani kesenjangan antara pemasok global dan penyedia peralatan & perlengkapan pendidikan di seluruh Indonesia. Dengan menggunakan platform pameran virtual, IESTEC dapat menjangkau pembeli yang ditargetkan tanpa hambatan ruang dan waktu.

    Peserta pameran dapat memamerkan produk dan layanan mereka dengan mudah, dan melakukan konsultasi tatap muka di platform yang kami sediakan. Dalam situasi pandemi ini, acara ini sangat membantu untuk membantu pembeli di seluruh dunia untuk menjangkau pasar Indonesia.

    Didukung oleh Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan Indonesia, serta institusi di Industri Pendidikan Indonesia, IESTEC Virtual Expo bertujuan untuk mengundang 200 pemasok global, dan menarik lebih dari 5.000 pembeli potensial di seluruh Indonesia dalam acara yang akan diadakan selama 3 hari.

    Mengundang semua pemasok peralatan / perlengkapan pendidikan dan penyedia solusi teknologi, tidak terbatas pada konten pendidikan dan materi pengajaran. Seperti peralatan / perangkat keras pendidikan, sistem / solusi operasi sekolah, keamanan sekolah dan gedung, layanan dan perlengkapan, sistem dan konten bahasa, tur dan perjalanan pendidikan , STEM, solusi pembelajaran online, elektronik dan perangkat lunak, sertifikasi dan pelatihan, seni dan kerajinan.

    Mengundang pembeli di seluruh Indonesia namun tidak terbatas pada distributor dan agen pemasaran. Seperti administrator sekolah, petugas pengadaan, guru, profesor dan pemilik (dari sekolah dan universitas / perguruan tinggi), departemen dan pejabat Pemerintah, pusat pendidikan, pemasok IT / jaringan, elektronik pemasok dan importir.

    Untuk pemesanan / booking : https://moreedu.id/booking/estec

    Khusus anggota APTIKNAS , bisa konfirmasi via email / pengurus DPD / pengurus DPP untuk mendapatkan harga khusus.


    No comments

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728